heidegirl Cybell8 ben yaşamıştım canım öleceğim sanmıştım karnımda bir şeyler sürekli dolanıyordu gaz ilacı içince rahatlamıştım
Merve6521 Cybell8 canım ben 5 gğn çektim çok zordu duphalac ilaç var şurup onu alınca rahatladım doktoruna danış istersen verir büyük ihtimal birde çok zorlanırsan lavman da yapabilirsin
Mavili1480 Cybell8 Hastanede sürekli lavabodaydım uzun uznun o şekilde çıktı ev içinde doktorum ilaç verdi sorun yaşamadım
deniz_95 Cybell8 bağırsaklarda şaşırıyor ister istemez ama çok uzun sürmüyor. Çok zorlanıyorsanız doktora danışın gaz için ilaç yazabilir veya kabızlık için.
kedili1anne Yürüyüş yaptıktan sonra biraz klozette oturmayı dene sadece gaz için Hemen kalkma sabret ama çıkıyor 😇
Sibelslck Cybell8 merhaba geçmiş olsun bebeğiniz ne durumda acaba kuvöz ihtiyacı oldumu haftası itibariyle