Ervaa2534 8 yaşında kızım var o kadar çok kız kardeş istiyordu ki. Rabbim nasip etti eve geldi ölürdü resmen kardeşi için o kadar düşkündü. Ama 1 aylıkken kardeşi vefat etti. Pedagog desteği almak zorunda kaldım çünkü 1 ay bizimleydi sonuçta. Pedagog direk söylemem gerektiğini söyledi bize tedavi edilemeyecek bir hastalığı vardı ve öldü diye. Somutlaştıramadı anlayamadı ama bir daha gelmeyeceğini çok iyi anlamıştı. Melek oldu uçtu,Allah onu çok seviyormuş yanına aldı felan sakın demeyin diye uyarmıştı. Direk olanı söylemeniz gerekiyordu ve söyledik. Ama 6 yaş için değişen bişey var mı bilmiyorum. Şuan hala büyük kızım destek alıyor. İlk öldüğünü duyduğunda ki cümlesi aklımdan asla gitmez “o daha küçücüktü anne” , “okula benim yanıma getirdin ya orda mı hastalandı ki anne “. 8 yaşındaki kızım bile bir sebep aradı,yeri geldi kendini suçladı 7 ay oldu hala evde bişey küçülsün Aden yaşasaydı ona giydirirdik felan der