Günaydın merhaba güzel anneler🌸
19 haftalık gebeyim bu haftaki kontrolümüzde doktor bir onceki doğumun sezaryen olduğu için ve iki düşüğün olduğu için seni normal doğuma alamam sezaryen olacaksın iğneyi normalde iki gün önce kesmem gerekiyor ama düşüklerden dolayı bebeği riske atmayalım bir gün önce keselim dedi (pıtılaşma) var çünkü ama bu iğneler kanı sulandırdığı için kanama olabilir dedi sezeryan sırasında korkmaya başladım bir kızım daha var sizin süreciniz nasıl geçti 🥺