Adana Altınkoza hastanesinde Hasan İpek kadın doğum doktoru var ben 2 aydır bu doktora gidiyorum memnunum ama herkes doğum zamanı yok işte geveze bir doktor diyorlar aynı hastanede ersin sürmeliler var doktor değişikliği yapsam mı acaba bu Hasan İpek hakkında ne düşünüyorsunuz ?