Meryem_cicek45 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık ve iki gündür meme reddi yaşıyor asla almıyor çok ağlıyor bizde uyutur gibi yapıp öyle veriyoruz. Ne yapabilirim acil taktik lazım
Merve-metin Meryem_cicek45 atak haftasındadır büyük ihtimalle benim bebeğimde de meme reddi olmuştu ben sürekli verdim sonra düzeldi uyudukça verin uyandığında almıyorsa biraz bekleyip tekrar deneyin memeyi almıyor diye bırakırsan sonradan hiç almaz
Meryem_cicek45 Merve-metin evet asla bırakmayı mama vermeyi düşünmüyorum, bugün uyurken vermeyi denedim oldu, geçer umarım
Merve-metin Meryem_cicek45 geçer canım bu sadece geçici bir süreç emin ol uyurken ver uyanık keyfi yerindeyken ver tutacaktır memeyi
Biannelik Ayakta emzirin ,karanlıkta emzirin asla bırakmayın benimki 4 ay gibi bi süre sürdü normal emmiyordu uzanarak emzirdim şimdi normale döndü