Kızamık , kızamıkçık , kabakulak aşısını yaptıranınız var mı acaba??
Normalde bebeğim doğduğunda verilen aşı takviminde yoktu bu sonradan ek doz olarak eklendi aşı takvimine?
Ne zaman yaptırdınız nasıl geçti sonrası ?
Tecrübesi olan varsa yazabilir mi 🌼