sendekimsinnn Kızlar sizce zeyd ali ismi güzelmi yakışıyormu birbirine çok kararsız kaldım önerilere açığım
Zeyneppsimsek İkis de ayrı ayrı güzel ama birleşince olmamış gibi heldi bana mustafa zeyd olabilir yahut ali tahir olabilir
mucizem4423 Ali başa gelse daha hoş olur bence hem her yerde ismi ilk başlarda olur sonlarda kalmasın bizde Ali düşünüyoruz 🥹 Ali zeyd de şok güzel olmuş
sendekimsinnn mucizem4423 evet öylede güzel oldu aslında prki ahlas zeyd nasıl canım hangisi daha güzel oluyo
Pandapella sendekimsinnn ikiside güzel isimler sizin içinize sinen ismi seçin bizde karan zeyd ve oğuz Kaan arasında kalmıştık oğuz Kaan a karar verdik 🐣