Fatmanurakar edos23 son adet tarıhim 30 haziranda başlayıp 4 temmuzda bitti Klomen kullandım bugün gecikmemin 2 günü idrar testinde 3 kez pozitif gördüm kanda negatif ama hala hastalanmadım Dr bekleyelim dedi bakalım bekliyoruz 🤭
Fatmanurakar edos23 bilmiyorum valla bende anlamadım dedim herhalde test bozuktur sonra Dr muayne etti rahim duvarı kalın belki tutunmuştur birz bekleyelim dedi geç döllenme olunca öyle geç çıkıyormuş
edos23 Fatmanurakar canım ben ortalama 35 36 güne yakın bir adet oluyorum adet döngüm 28 değil ortalama 35 buluyor . Buna göre ortalama ayın 6 /7 si bulur
edos23 yasemiinsari zaten artık adet gecikmeyene kadar baktırmıcsm canım nasıl olsa şuanlık negatif bekleyelim hayırlısıyla
cizgilidefter edos23 döngü süremiz aynı sat tarihimiz çok yakın. Heyecanımız da benzer 🫣 Sizin yazdıklarınızı hep takip edip umarım olumlu sonuç alırsınız diye dua ediyorum. Kendim de ne zaman test yapıp olumlu olursa haber veririm. Hakkımızda hayırlısı 🥰
yasemiinsari edos23 Güzel sonuçlanir insallah bu beklememiz. Ben nisan ayında kürtaj oldum hemen hamile kalirim zannederdim hayal kirikligi oluyor her ay bana da