patili_kiz90 yilma kesinlikle öyle bu sancı bile yetti canımdan bezdirmeye. Ama rahim ağzım incelmiş her an doğum başlayabilir dedi doktorum. Açılmam bir anda olacak sanırım
patili_kiz90 Parinas hiç bel ağrım yok , sadece kasıklar ağrıyor bende. Az önce sanırım nişan gelmiş kahverengi akıntılı. Rahim ağzımda incelmiş , doktor bugün olabilir doğum dedi . Akşam tekrardan gidicem. İnş olur 🥲
Sinif177 patili_kiz90 pilates topunda yuvarlak çizip 8 yapıp bir de ileri geri git gel yapın. Sancı geldiği gibi pilates topunda zıplayın. Yürüyün sancı geldiği gibi bir yere tutunup çömelin orada sağ sola sallanın. Ben de sancıları en üstten hissettim. Doktor a açılmam olması için ne yapmam lazım dedim farklı hareketler yapman lazım dedi. Yani sadece top değil yürüyüş squat felan. Zor bir süreç ama sonrası çok kolay oluyor. Sezaryen doğumumda kaç gün ağrı çektim toparlanamadım. Normal doğumum gece 2 de suyum geldi. Sancılarım 4-5 gibi düzensiz gelmeye başladı. 7 den sonra düzene girdi öğlen 2 de doğumum oldu.
patili_kiz90 Sinif177 işte sancı gelince duruyorum derin nefes alıp geçmesini bekliyorum sonra topta devam . O sancı gelince ben kitleniyorum ya. 🥲🥲 ya muhtemelen nişanım geldi , jelimsi yapıda ve bir parmak uzunluğunda solucan gibi.
sananegerekvar patili_kiz90 Tavsiyem o yönde olur ilk dogumumda uzun süre sancı çektiğim için Doğurmaya gücüm kalmamıştı vücudum titiriyordu yorgunluktan resmen Ve kesi ebe bastirmasiyla doğum yapfim çok zordu 28 en fazla dikisim olmuştu 🥹sonra hep dedim keşke sezeryan olabilseydim diye Ama durumumuz el vermedi
patili_kiz90 Semnu4310 20-30 sn sürüyor 10 dkda bir geliyor. Bazen 5 dkda bir geliyor. Ama sona yaklaştıkça kasıklarımda hep bir ince sızlama var. Yani yükselmediği zamanda o ince sızıyla duruyorum.
endlesslove1 patili_kiz90 canım ılık bir duş al otur kalk hareketi yap çok zor biliyorum adım atmak bile zorlaşıyor pilates topu varsa ona otur yürümeye çalış açılman hızlanacaktır yatarsan açılman olmaz beklersin yürümeye çalış
Ksnmera patili_kiz90 ben tüm sancıları evde çekip öyle hastaneye gittim ve gittiğimde 8 cm açılma ile gitmiştim ama cidden sancılar çok zor Rabbim yardımcınız olsun