Merhabalar 32.haftamdayım ve bebek genelde rahmime aşırı baskı yapıyor yani hep rahim kısmıma tekme atıyor. Geçen ay kontrolumde doktor söylemişti rahimden çıkacak gibi olur ama korkma bacağını dayamış diye o zamandan beri bacağını çekmedi galiba hiç bazen canım çok acıyor rahime tekme atıyor resmen. Bu durumu yaşayan varmı aramızda