Kızlar Salı öğlen doğum yaptım ama bebeğim kesinlikle emmiyor. Memeye alıyorum 1-2 defa çekip uyuyakalıyor. Makineyle sağmak zorunda kaldım ama makine de bi yere kadar. Biberonu bile emmiyor. Yani direk uyuyakalıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim bi akıl verecek olan var mı?