Kızlar 38+2 yim 3 gün once nişan geldi devam ediyor lekelenme ve bugün sancılarım başladı evde bekledim saatleri not eettm 10 dk da gelince de gittim
Muayene etti 1 cm açılma var nst baktı sancı çıkmadı eve geldim ama bildiginiz sancım var yani ikinci doğumum
Niye çıkmadı ya başına gelen var mı