Sevvalllll Devlet hastanesinde doğum yapacağım ve 4 yaşında bir kızım var. Doğumdan sonra kardeşini görmeye odaya gelebilir mi ? Bilgisi olan var mı ?
Celiko Sevvalllll kardeşi olunca iltimas gösteriyorlar bazen bir yakınım devlette doğum yaptı kardeşi oldu deyince aldılar ama işte güvenlik alsa yukardaki hemşireler bazen sorun çıkartıyor
Sevgilimmmmmmm Servise alınınca istediğin kişiyi yanına alabiliyorsun. 1 buçuk ay önce doğum yaptım devlette. Dogumhaneye annem dışında kimseyi almadılar o da zaten refakatçimdi. Servise alınınca isteyen görmeye geldi beni
Sevvalllll Sevgilimmmmmmm ilk kızımı pandemide doğurmuştum refakatçi annem olmasına rağmen almamışlardı. Sonrasında odaya geçince annem yanıma gelmişti 1 gün boyunca yapayanlızdım. Telefon yok hiç bir şey yok. Şimdi de normal odaya geçince eşim kızımızı getirse odaya çıkartır mı güvenlikler izin verirler mi acaba diye düşünüyorum.
Sevvalllll Celiko işte bende ondan dolayı tedirgin oluyorum. Şimdi çocuğu alıp getirir eşim bir de almazlar odaya güvenlikler vs çocuğum Orda üzülmesin diye sormak istedim. Belki bilgisi olan vardır diye.