Kardii Allah kolaylık versin canım 😊 benim ev temiz aslında. 3 aylık hamileyken bütün halıları sildim.perdeleri yıkayıp asmiştım. 😂 şuan sadece halılar silinecek,perdeler yikanip camlar silinecek sadece. Diğer heryer tertemiz. Cok şükür hamileliğim güzel geciyor. Her işimi kendim yapıyorum ama şuan göbek büyüdügü icin egilemiyorum sadece 😊😂