betus_99 ebe olarak içini rahatlatmak istedim 6+3 haftalık gebeliklerde çoğu zaman kese net bir şekilde görülür ve şanslıysan kalp atışı da duyulabilir. Özellikle embriyonun yerleşimi ve cihaz kalitesi iyiyse kalp atımı 6. haftadan itibaren seçilebiliyor. Ancak bu hafta görülememesi de olumsuz bir durum değil, bazen bebek birkaç gün geriden gelebilir. Doktorun da tekrar kan istememiş, bu da olumlu bir işaret; büyük ihtimalle değerini yeterli bulmuş. İçindeki kaygıyı anlıyorum, hele ki bu kadar uğraşıp gelmişken her şeyin yolunda gitmesini çok istiyorsun ama şimdi yapman gereken tek şey nefes almak, kendine ve bebeğine güvenmek. Yarın o minicik kalbin atışını duyarsın inşallah