YncErz sarılık bebekte çok çok önemli. Bilurbin seviyesine bakılarak gözetim altında tutulur en azından. Eve götürmekte hata yapmışsınız. Sizin sadece bol bol emzirmeniz gerekiyor. Yeme içmeyle çocuğa etki edebilecek birşey yok. Fototerapi de ışık çocuğa zarar vermiyor gözleri özellikle kapatılıyor. Yoğun bakıma yatacak kadar yüksek değilse, normal oda da sizin yanınızda bebeğinize tedavi uygularlar