AdenLina99 Kızlar 2025 te hamile kalıp 2026 da doğuracaklar sanki hep erkek gibi sizlerin kız mı erkek mi oluyor acaba ??
Eyllo Merhaba benim ve kuzenimin beklenen doğum birimiz ocak başı birimiz Ocak ortası , onun kız oluyor benim de kesin olmamakla birlikte kıza benzetildi 😇
Eyllo Zuleyhadere25 Evet bizimde kendini göstermedi doktor çok uğraştı saklanmış arkası dönüktü doktor kesin olmamakla birlikte kız diyorum dedi tahminde bulunmak için söyledim kesin değil dedi
Zuleyhadere25 Eyllo biz henüz cinsiyete bakmaya çalışmadık 2 seferdir büyük ultrasona gönderiyor doktor en son gittiğimde ordaki doktora sordum dedi yan dönmüş ugraşmadı zten bulmayada :) kendi yarında sonuç için gitcem diycem cinsiyete ne zaman bakıcaz
Eyllo Meral_63 😃🙈 ne güzel maşallah bizimki inat etti uyanmadı dönmedi kısmet artık tabi meraktan çatlamıyor değilim 🫢
Meral_63 Eyllo bide 20 haftalarda detaylı ultrason girecem inşallah beli eder Kendini yüzünü görürüm 🥹🙈
Eyllo Meral_63 ayy evet detaylı en harika şey 🌸ben 13hafta 6 gün oluyor bir ay sonra kontrol zaman geçmiyor elimizden gelse her gün gider baktırırız 🙊😃
Eyllo Aymirasu bazı arkadaşlar ultrason fotoğrafına göre yorumluyor o forumlara yazın az da olsa belki yorum gelir tamamen kesin olmasa da insan duymak istiyor 🙈😃🫢
AdenLina99 Seyda-06 benimde Ocak ta doğum olacak 2025 te doğuranlar kız diye söyleniyor 2026 ne acaba 😆
Seyda-06 AdenLina99 ben 2025 te doğurcam ama erkek en çok bana denk gelsin isterdim ama gelmedi hayırlısı 😁