busra05_ canim ebe olarak şöyle söyleyeyim 2. ay aşılarından sonra hafif ateş, huzursuzluk ve ağlama gibi belirtiler görülmesi çok normaldir. Aşıdan sonra ilk 24-48 saat içinde bu etkiler olabilir. 38 dereceye kadar çıkan ateş genelde sorun teşkil etmez. Calpol vermeniz yerinde bir adım olmuş. Ancak ateşi 38.5 dereceyi geçerse, düşmüyorsa ya da bebeğiniz emmeyi reddediyor, sürekli ağlıyor ya da farklı bir belirti gösteriyorsa mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir. Genellikle bu süreç birkaç gün içinde düzelir. Geçmiş olsun