Padfoot Kızlar son 4-5 senedir bazı devlet ve şehir hastanelerinde nüfus müdürlüğüne gitmeden kimlik çıkarılabiliyor. Bu uygulama özellerde de car mı bilen var mı acaba?
Yenibirannee Padfoot kağıt olarak veriyolar diye biliyorum gerçi eşim hep nüfus müdürlüğünde çıkarttı çocukların kimliklerini özelde doğum yaptım gerçi merak ettim
Eylullxx Padfoot selam kimse yanıtlamamış özel hastanelerde böyle bir uygulama yok sadece devlette var bizew devlet hastanesinde doldurmuştuk belgeyi 1 haftada geldi kimlik
tonymontana Padfoot hayir ozel hastanelerde olmuyor ben gidip nufustan cikarttim sadece sogum belgesi ve diger seyleri veriyorlar
Padfoot Yenibirannee normalde doğum belgesini alıp müdürlüğe gidiyorsun ama çoğu devlet hastanesinde artık gerek kalmıyormuş. İnşallah özelde de vardır ya