aselinkardesigeliyor Kizlar hamile olduğumu ogreneli bir hafta oldu . Disime kaplama yaptırıyorum iki gün önce dişlerimi kesmek için doktor iğne yapıp uyusturdu sizce bebeğin olusumunu etkiler mi
anneolmakneguzel_ aselinkardesigeliyor etkilemez hayatım korkma, ama doktoruna sor bundan sonra nasıl bi yol izliceksen
zeynepulker0 aselinkardesigeliyor ilk üç ay ve son üç ay önermiyorlar diye biliyorum gelişim açısından sanırım ilk üç ay anestezi verildiği için ama doktora sorun yine de tabi çoğunlukla 2. Trimesterds yapılıyor sanırım
Miniboy aselinkardesigeliyor hamilelikte ilk üç ay herseye dikkat etmek lazım. Dişçiniz hamileliğinizi biliyorsa sizden doktorunuza danışmanızı istemeliydi.
aysezgi aselinkardesigeliyor Diş doktorunuzu da mutlaka bilgilendirin. Kullanılan anestezi çeşidini değiştiriyorlarmış sanıyorum. Daha doğrusu bir kaç anestezi çeşidi varmış, uygun olanı seçiyorlarmış. Ama acil bir tedavi değilse ilk 12 hafta önerilmiyor.
anonimhesapp Bence bunun başlığını hamilelikte diş tedavisi olarak değiştirin daha çok dikkat çekecektir ❤️❤️
Selim_Alparslan aselinkardesigeliyor 13 ve 29 haftalar arası yaptırabilirsiniz. Ben iki gebeligimde de 25.haftamda yaptırdım biri çekim diğeri de kanal tedavisiydi. Doktordan onaylı kağıt istemişti dis hekimim.