Ayten01 bende aynı durumdayım.vefat etti kızım 5 ay oldu . Artık istediğimi fark ettim . İnşallah kolaylıkla doğum olır sağlıkla kucağımıza alırız . 1 oğlum var 6 yaşında , kızım oldu vefat etti . Bu 3. Sezaryen olacak . Tedirgin olmamaya cesur olmaya çalışıyorum. Kendimizee iyi bakıp yolumu zu kolaylaştırsın diye rabbim e dua edelim . Sende hiç zorluk çekmeden inşallah. Başın sağ olsun 🌸🦋