Gece gece başıma gelen cidden kaşlarımın üstünde çok az tüy çıkmıştı cımbızla alırsam olmaz dedim bende ağdayla alayım dedim ve agdayı tam yapıştırırken gittim gözüm kenarimin köşesine yapıştırdım yanlışlıkla Allah’tan küçüktü ağda bandı şuan kızarmış ve yanıyor ne yapabilirim nedense tüm herşey benim başıma geliyor geçen günde post açmıştım estetikli burnumu dolaba vurdum diye moralim çok bozuk şuan herşey benim başıma geliyor nedense şuan gözümün kenarı yanıyor ve kızarmış çok az ne sürmeliyim🤦🏼♀️🥲