erikarpuz beyzanuru 27+3 bende 19. haftalarda başladı maalesef ama ara ara gidiyor bu ara tam şişiyor tamamen yemeden ve hareketsizlikten kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü bir ara dikkat ettim şişmedi
Zlm_dmrhn @“beyzanuru”#p37441078bende 24 haftalığım bende de başladı hemde gözle görülür şekilde yüzümde ayaklarda ellerde bilmiyorum ama sıcakların da etkisi olabilir mi acaba.