Baskabitubi 35+4 haftadayım. 10 gündür genital bölgem ağırıyor, daha doğrusu oradaki kemikler. Doğum habercisi falan olabilir mi bazen korkuyorum
ylmzx Baskabitubi bende aynı sorunu yaşıyorum resmen kemiklerde ağrı hissediyorum. İlk gebeliğim olduğu için sebebi hakkında bir fikrim yok ama rutin kontrolle gittiğimizde bebeğin kanala girdiğine dair birşey söylemedi doktor. Erken doğum gibi bir durumun olup olmadığıni sordum şimdilik öyle bir belirti olmadığını söyledi.
Baskabitubi Eymen68_ nstye girdim doktora da göründüm ama bir şey söylemedi. Öyle olsa doğum başladı demek değil mi ?
eylulll01 Baskabitubi benimde aynı normal doğum kanalına indiği için dedi ve hemen indiği gibi doğum olmuyor
Yazmelegi_ Baskabitubi kanala indiği gibi doğum olmaz bebek kanala yerleşmiştir zamanla da sancıların başlar
Baskabitubi Yazmelegi_ hiç duymamıştım böyle bir şeyi. Acaba tam zamanında mı olur yoksa o kadar sürmez mi nasıl oluyor biliyor musunuz
Baskabitubi Yazmelegi_ bu ağrı başlayalı bir hafta oldu. Acaba bir iki hafta daha mı sürer yoksa 40. Haftaya kadar da durabilir mi. Bir bilginiz var mı 🤗
Yazmelegi_ Baskabitubi yani su gelmesi herhangi bir açıklık aksi durum olmazsa bekleyebilir muhtemelen