smykll1 var görünüyor canım varsada nasip bir düşünsene olmayanları. Benim 6 yıl olmadı sonra dedim Allah nasip ederse olursa art artda yapacam tabi olmadı ile dusuklerim oldu sürekli şuan oğlun 4 yaşında 17 haftalık hamileyim. Ben olsam hiç uzulmezdim kaygı yapmazdım hakkınızda hayırlısı olsun