zynpknt dilser_ bende anlamadım hemde gebelik şekeri çıktı ve 20.haftadan sonra hiç kalkmadan yattım yattığım yerden de yedim ama😂 inşallah ikincide de almam😂
Larisabebegim dilser_ canım ben de uygulamayı çok aktif bilmiyorum ki hiç fotoğraf atmadım uygulamaya o yüzden bilmiyorum yani hızlı resim mi mutlu fotoğraf mı ne öyle bir şey diyordu kızlar
dilser_ Larisabebegim yapamadım ya o kdr video fln izledim ultrason kağıdında kilo nerde yazılı diye EFW diye bisey diyo kağıda bakıyorum öyle bisey yazmıyor