gizo31q Merhaba brnde 5hsftalik kese var bebek yok dedi haftaya bidaha cagirdi sizce ne zaman gelişir gözükür mu haftaya
Zeynepow gizo31q benimkide görünmedi 5. Haftada. 6. Haftada da görünmedi. Alttan muayene ile gözüktü. Merak etmeyin olur❤️
Sibel_72 Saglıkli ise haftaya gözükür siz illa haftaya değil 10-12 gün sonra gidin hem bebeği hem kalp atışını duyun
gizo31q Bende 5+5kanama geldi düşük riski varmış ama kese buyuyormus yinede icerde bebek yok anlamadim ogustosta ne zaman gelişir bebek sizce olurmu