seymaseda öncelikle geçmiş olsun canım rahim alınması durumu eğer ki yapışıklık varsa olur ama doktorlar elinden geleni yapıyor zaten almamak için burda bi kaç kişiden daha duymuştım sağlıkla kucaklarına almışlar yapışıklık olmasına rağmen, onun haricinde plasenta doğum kanalını kapatıyorsa sadece sezeryan sebebi olur çünkü bebek kanaldan çıkamayacağı için yani korkulucak bişey yok aslında
Silaaaamom2025
bende 30. Haftamdayım benimde hala aşağıda eşi haftaya kontrolüm var en başından beri normal doğum istiyodum ama artık nasip sağlıkla kucağıma alayım diyorum, bunun için kendinizi üzmeyin yıpratmayın doktorunuz demiştir zaten ilişki yolculuk ve ağır kaldırmak yasak şuanda, ben zeynep kamilde perinatoloji takibine başladım en başından güzelce baktılar, kanaman olursa en yakın hastaneye git hemen dediler çok şükür olmadı şuana kadar stres bu durumları daha da etkiler içini ferah tut ve üniversite yada eğitim araştırması gibi büyük hastaneler tercih et derim her an ne olacağı belli olmaz en azından onların yedek nöbetçi doktorları ve ekipleri oluyor, zaten bu cerrahi bir ameliyat oluyor her hastanede bunu karşılayacak doktor yok, mesela burda bi bahçelievler medipolde varmış onada gittim iyi bi doktor ama olası bi durumda şehir dışında yada gelemeyecek durumda olursa doktor dışardan doktor arıyolarmış bana riskli geldi, normalde hiç devlete gitme taraftarı değilim ama bu konuda sadcee onlara güveniyorum