18YavuzSelim25Alparslan ErsBegAs biraz doktoruna bağlı 38+ olursa sıkıntı yapmayabilir ama bende özel hastane ve doçent takipliyim 38+4 ten önce planlamam dedi😅
yilma ErsBegAs 1 haziran ile 1 ağustos ne alaka sorarlar😂benim mesela 4 ağustos doğum günüm o zaman oluyor 38+4 bak uyuyor senin 1 ay var
gokcekizim_ ErsBegAs şu an 36+1 Allah nasip ederse 9 ağustosa gün verdi. 38+3 oluyor sanırım. Bana erken geldi gelişimi için ya
YavruKurtveAnnesi ErsBegAs bırakabilir ama bu hafta git bi görüş doktorla, inşallah müsaitligi vardır 🥰
iremm3443 Benim bu akşam kontrolüm var.1 ağustosa gün isteyeceğim yani 38+3 Doktorum 39 dan önce bir sorun olmadıkça alma taraftarı değil.En güvenli en rahat olduğu yer anne karnı diyor.