esraa65 yıllardır bağımlıyım. Bebeği öğrendiğim an bıraktım. Çok zor olduğunu biliyorum. Ama o daha çok küçük ve küçücük bi bebeğe bunu yapmak doğru gelmedi bana. Doğduktan sonra yanında bile içilmesini istemiceğimiz bebeğimize, doğrudan sigara içiriyoruz. Şuan sigara isteğim tap seviyede mesela. Bikaç gündür çok ama çok zorlanıyorum. Eşimde pek destek olmadı, içiyo yanımda maalesef. Ama kendimle inatlaşıyorum. Başka şeylerle uğraşıyorum sürekli.