Mommce hemen, mümkünse evde kalma her fırsatta çık. Çok değişik bi kafa oluyor insanda. Dışarı cıkınc rahatliyodum.😅 çıkılmaz galan diyorsa birileri o dinde yoktur hurafe heps. Bebişide doyur çık. Hava sıcak. Siz terleyince üşüyünce bşy oluyor mu yoo😂 ruzgarın Rsi yok ortalık yanıyeh. Ama lütfen örtü örtmeyin sakın bebek arabasına, bebekler fenalık geçiriyor, hava girmedigi için, mis gibi temiz hava alsın, hele akşam güneşinin kırmızısı şifadır