kadriye2019 Mrb ikiz anneleri 12 gün önce ikizlerimi doğum yaptım ama kucağıma almak nasip olmadı bazı sağlık problemlerinden dolayı yeni doğan yoğun bakımdalar süt sağıp hastaneye götürüyorum doğum yapan ikiz anneleri anne sütünüz yeterli oldu mu yoksa mama verdiniz mi sütüm az beslenmeleri gün gün artıyor 3 saate bir sağıyorum ama artırmak için ne yapabilirim şuan da azaldı gibi sanki sütüm
Sabireeray kadriye2019 kötü düşünme canım sagdikca çoğalır ikizlerim yok ama 3. Gebeligim rabbim sağlık versin yavrularina tez zamanda alırsın inşallah kucagina
pitircikannesi1 kadriye2019 cnm humana stell tea , rezene , süt arttırıcı damla Bestlac bunlardan al kullan. Doktorum aldırdı bana ama içmeye başlamadım henüz ikiz gebeyim bende 35+4 haftalık.
Ahidem32 kadriye2019 henüz Doğum yapmadım ama kuzenlerimden biliyorum bol bol su ve dereotu tükettiler maşallah taşıyordu sütleri, deneyebilirsin canım. Dereotu özellikle harika👌🏻
Filizcskn Benim bebeğim 53 gündür yoğun bakımda kuvezde 28haftalik doğdu hergün sağıp götürüyorum ve gittikçe artıyor çok şükür bol su için dinlenmenize dikkat edin tahin pekmez helva ben genelde bunlari tuketiyorum Rabbim tez zamanda kucaginiza almayi nasip etsin insallah içinde benide❤