İkinci gebeliğim ilki sezeryandı buda sezeryan olacak. Aksam üstü kasıklarımda karnımdanbir ağrı başladı sancı mı bilemiyorum sancı nasıl birşey? Böyle kasıklarımda adet olacakmış gibi bir his var belimin alt tarafında var anlamadım karnım sanki sert gibi. Boş yere doktora gitmek istemiyorum açıklık kontrolü vs yapılacak diye biraz dinlenmek için uzandım geçmezse öyle gideceğim. Başına gelen varmı bu haftalarda bu ağrımı sancı mı anlamadım🥴 karnım aç midem kazınıyor yemek yiyemedim ağrıdan korkudan