0melek0 merhaba🌸 2,5 yıl önce doğum yaptım şimdiki doğumum da orda olacak bildigim kadarıyla eş refakatçi olamıyor malsf ama hijyen temizlik açisindan çok iyi tek odada kalmiştim hemsireleri falan da gayet ilgili sürekli kontrole gelip gidiyordu akliniz kalmasın 🤍🌸