@Meltem2225 bende buna benzer bir başlık açacaktım. Gördüğüm çok iyi oldu. 33+5 deyim erkek bebek bekliyorum karnım öne doğru ve top gibi. Bugün aşağı düşmüş gibi hissettim bende. Erkek annesi tecrübeli annelere soracaktım bu durumu. İnternette baktığım da normal gibi aslında karnım da ilk gebelik olunca emin olamadım 🥴 Siz hiç kilo almamış gibi bir şey olmuş,kilo kaynaklı değildir bence. Siz farklılık hissediyor musunuz karnınız da ? Dışarının ne dediğine hiç takılmayın. Dr bir şey denediyse.