Kymet08 mide dolu iken yatmamaya çalışın, bir deneyin. Mide için sol yana yatmak pek iyi gelmiyor, rahmin de büyümesi ile mideyeye baskı artıyor, ayrıca hormonlar etkisi ile mide kapağı da gevşeyince tüm mide içeriğinin yukarıya çıkıyor...
Ben rennie ve gavisconu oldukça uzun zamandır kullanıyorum reflü için. Eğer mide ile ilgili olduğu düşünüyorsanız doktorunuza söyleyin derim. Çünkü önlem alınabilecek bir durum, acı çekmeye gerek yok...