MutluSema_ Benim ki biraz değişikti iki doktora gittim bu güne kadar ilk doktor 6 haftalık dedi diğeri 5 haftalık anlamadım özel olan bebeği ölçtü kesen büyümemiş çok dedi devlette bebeği göremedi düzgün doktor bulmak çok zor
prenses34_ MutluSema_ ben ikili test için gittim ne bir bilgi ne bir gösterme nede bir fotoğraf yok hiçbirini yapmadı sadece sekretere ölçümleri söyledi ilaç yazıp gönderdi (devlete gidiyorum) çok mu zor bir iki konuşup güler yüz gösterip bir ultrason fotosu vermek anlamıyorum gerçekten 🙄 Yani ağızlarıdan cımbızla söz alacaz o dereceler ama mecburuz işte 😌
Moz MutluSema_ beta değerleriniz nasıldı.Önceki gebeliğimde benim de kese büyümediği için kalp durmuştu maalesef ama benim betalar kötüydü baştan beri
MutluSema_ prenses34_ ay evet bende bunu sevmiyorum onlar da bıkmış insanla uğraşmaktan ama tek istediğimiz bebek nasıl ölçümü kaç anlamıyorum bazıları fotoğraf bile vermiyor devlete rahat batıyor bence sinirleniyorum haha
prenses34_ MutluSema_ bıkmış olabilirler ama hastalara bilgi vermek zorundalar bnm düşüncem bu yönde sonuçta o bir doktor ve bedavaya yapmıyor bu işi parasını alıyor ve kimisi aldığı parayı gerçekten haketmiyor sanki seni zorla doktor yapıp koymuşlar oraya dediğin gibi rahat batıyor kimilerine
Mormenekse-06 Iffetnur_ahsen Hayırlı zamanda sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏 Bisey soracaktım idrara çıkma sıklığınız nedir . Benimm dün gece artık kendiliğinden gelmeye başladı o kadar baskı var sanırım . Hatta suyum gleoyor sandım
Iffetnur_ahsen Mormenekse-06 amin teşekkür ederim benim de öyle bazen oturdugum yerine kalkıp.gitmek işkence oluyor ayakta kaciracakmisim gibime geliyor geçen otobusteydim o sallantj ile öyle bir his geldi ki kaciracaktim neredeyse indikten sonra geçti ve aklıma dahi gelmedi çok tuhaf şeyler yasiyorum😄
mutlumoomm MutluSema_ hangi hastaneye gidiyorsunuz özele ben medipol Üniversitesine gidiyorum çok memnunum doktorum da çok iyi devam ettireceğim hamilelik süreci için en iyi özeller Acıbadem ve medipol bence birde devlet ve özeldeki makinalar arasında fark var ondan görememiş olabilir devlet
cakirbebek MutluSema_ 21 haftaligim bugün kontrolum var 1 ayi geçti görmeyeli bende özledim bakalım 🥰