Ftmaaaaaaa bir kızımda doğru çıktı ikinci kızımda yanlış çıktı bakalım bunda ne çıkacak…
Fatma bende senin gibi oğlum olsun istiyorum iki kızım var ama sen eksik dua ediyorsun
Allah sağlıklı sıhhatli akıllı hayırlı ve Salih erkek evlat nasip eylesin.. Hayırsız olacaksa olmasın.
Oğlu olup nice rezillik çekenler var tabi kızı olup da.
Mutlu, kendi ayakları üzerinde duran hayırlı kız ve oğullarımz olsun
LUTFEN duanı böyle yap olur mu.
Fakat kızın olursa sakın ha üzülme
İnan iki kız harika birsey.. 🌹