mehraliim İnşallah çok güzel geçer gebelikle sonuçlanır bir yumurta iyi durumda ve çatlamışsa aşılama için uygun fazla yumurta olursa çoğul gebelik riski olduğu için yapamıyorlar benim 4 tane oluştu 3 tane çatladı ama doktor aşılama yapacağını söyledi ve yaptık bir tane tuttu doğum yaptım bebeğim 6 aylık oldu bile stres yapmayın her şey gönlünüzce olsun inşallah