Acaba benim gibi bu duyguları yaşayan var mı diye düşünüyordum , yazdıklarınızı okuyunca yanlız olmadığımı anladım kızlar .Bende de o iç sıkıntısı oldu bi ara nasıl anlatsam aklımı mı kaçırıyorum hissi , bayılacak gibi bir his çok değişik 😔 otursam oturamıyorum yatsam tahammül edemiyorum kalsam yürüsem olmuyordu hiçbir yere sığamıyordum . Bol bol ağlamak hissi geliyordu ağlıyordum .Normalde severek yaptığım şeyler bile o an iyi gelmedi .Allaha şükür çarpıntı olmadı olsa heralde kafayı yemiştim. O an dua etmek bile bilmiyorum ama hiç ferahlatmadı ama okudum tabi , dışarı falan çıktım fırsat oldukça . Şu an daha iyiyim ama orta düzey de olsa bunalma hissi geliyor hala , ilerler aynı yoğunlukta yine yaşarsam diye korkuyorum 😔