Kizlar,
5 gün önce sezeryanla dogum ettim. Anca 2 gün sonra ayaklanabildim. Bende ara ara hep sağ kasıkda cok siddetli agrilar oluyor. Ne yürüyebiliyorum o an, nede yatabiliyorum. Kaliyorum öyle bir kac dakikligina.
Bunu yasayan var mi? Nasil gecti sizde? Sizce neden oluyor bu agrilar?