Acccee Ben 11 gün önce doğum kontrol hapına başladım doktor kontrolünde beni çok rahatsız ediyordu yan etkilerini çok gösterdi yasmin ilacın adı doktora danıştım bırak o zaman dedi sizce böyle bırakmak doğru mu
Bebissever Bi bıcuk yıl kullandım onu bırak bişey olmaz sadece bi kaç gün içinde hemen adet olursun okadar