ilknurzs yani iki doktor anlamadı, tabi insan tedirgin oluyor neden oluyor diye,üçüncü gittiğim doktor anladı.On gün raporlu yattım, sonrasında öğretmenim mecbur başladım okula,okulun son zamanlarıydı allahtan yorucu vs olmadı.yoksa daha rapor vereceklerdi.Şimdi devamlı yatmıyorum normal hayatıma devam ediyorum,tabi ağır kaldırmıyorum,temizlik yapmıyorum,uzanmıyorum. Dikkatli olmaya devam ☺️