Feyzannazire canım benimde oğlumda öyleydi 8 ile öğrenmiştik yanlış hatırlamıyorsam 10 u geçmemişti ama doğumdan sonra kontrol ettirmiştim. Şimdi 2,5 yaşında maşşalah normal bir çocuk. 13 ü geçerse riskli ye giriyordu diye hatırlıyorum. Ben çok üzülüp ağlamıştı çocuk doğduktan sonra bile bakıp ağlıyordum hepsi boşunaymış sakın takma çok