Anneyim111 benim erkek di ama her bebeğin farklıdır enfeksiyon nediyle erken doğum yaptım dedi doktorum 34+5 de doğduk 3 aylığız şuan ama korkma yani bende enfeksiyon varmış ve bilmiyodum testlerde falan çıkmamıştı tüm kontrolleri yaptırdım sanırım doğum doktorumun gözünden kaçmış ihmal nedeniyle erken doğum oldu yani sürekli kontrole gidiyordum doğumdan sonra doktorum bebek te anne de çayır çayır yanıyo enfeksiyon var demişti bu yüzden erken oldu yani