elif123213 bende aynı durumdayım canım şuan 30. Haftadayım haftaya gidicem bende, önceden beri normal doğum istiyordum hem de fazlasıyla şimdi sağlıkla kucağıma alayımda doğum şekli önemli değil diyorum artık 🫠 bence bu saatten sonra sende kendini strese sokma herşeyde bir hayır vardır yine de bi umut belki yukarı çıkar diyorum her kontrole gittiğimde ama kendimi sezeryana da hazırladım psikolojik olarak