Katya1 Elifsemra ilk gebeliğim ve 25 haftalık olduk günler geçmiyo diyordum ama yarısını da geçtik şaka gibii ama korku sarıyor yavaştan 🥹
liyamm55 Elifsemra Ben 😂39 haftalıgız haftaya Salı yatış olacak normal doğum için tabi kendiliğinde ozamana kadar gelmezse 😂
Mumi Benimde ikinci hamileliğim.evet ilkinde bu kadar korku yoktu.neler çekeceğini insan bilince daha çok korkuyormus
YyyyYasemin Elifsemra 11 haftalığım korkum yok belkide başıma ne gelecek bilmediğimdendir ama sezeryan olmak istemiyorum İnşallah normal doğum nasip olur hiç korkum yok Allahın izniyle