Gsylr6 Merhaba arkadaşlar benim sizlere bir sorum olacaktı. Şöyle ki bazı kişiler çiğ et tavuk veya balığa dokunmamam gerektiğini söylüyor zararlıymış bunun nasıl bir zararı olabilir bu konuda tecrübesi veya bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi lütfen?
Anneoldum2 Gsylr6 bende bugün et doğradım daha öncesindede doğradım inanmıyorum çiğ şeylere dokunmamayı ama ciğere dokunmayın diyorlar o çok kanlı olduğu için leke yaparmış
Mumi Yemek yaparken mecbur dokunuyoruz. Önemli olan elleri iyice yıkamak.salmonella bulaşması çiğ etlerden oluyor.o yüzden denmistir
Anneoldum2 Mumi aynen çiğlerden bakteri mikrop oluşur diye söyleniyor eldivenle etlere dokunulur yoksa eldiven ben poşet geçirip etlere öyle dokunmuştum ama yemek yaparken eldivensiz çıplak elle doğradım bişey olmuyor galiba ama yinede dikkat etmek lazım elleri iyi temizlemeliyiz