mrsmother ben de aytekin hanıma gidiyorum çok ilgili bir doktor, aynı endişeler bende de vardı ama hiç öyle bir durum yaşamadım, doğumla ilgili henüz tecrübem yok 25. haftadayım ben de ama ilgisi alakası bilgisi harika bir hoca, ayrıca iletişimini veriyor sorularına da özenle cevap veriyor, kendisi ile devam ettiğim için çok şanslı hissediyorum