Nilay01- İkili sayılara düştük bu benim 2.gebeliğim çok çabuk geçiyor gibi geliyor sizlerin durumu ne anneler kaç haftalıksınız nasıl gidiyor 😊🌸
Yenibirannee Nilay01- 24+2 son 112 diyor uygulama ama daha erken girerim ben doğuma evet çabuk geçiyor 🥹🥹
Selim_Alparslan Fatmet Yaaa canım benim gelin gelin 😇😅👻 Hayırlısı ile dogsalar inşallah uyuyamıyorum artık
Fatmet Selim_Alparslan az önce ayağımı bilmiyorum ama resmen elimde hissettim ağzım açık şok oldum nefesımı tuttum kaldım 😱❤️ evet kaburga ağrısından yatamıyorum bende. İnşallah hayırlısıyla bir avazdaaa kurtulalım 💞💞 🤲🏻 🙏🏻 amiiiin
Selim_Alparslan Fatmet Evet kuzum ya bende hissediyorum artık neresi nerde cok tuhaf hissediyorum ya ilk gebeligimi unutmuşum hatirlamiyorum 6 sene geçti bunda sanki ilk defa hamileymiş gibi hissediyorum